НЕДЕЉНИ ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ШКОЛЕ
НЕДЕЉНИ ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ШКОЛЕ
НАЗИВ ШКОЛЕ И МЕСТО: ОШ „БОРА СТАНКОВИЋ“, ВОЖДОВАЦ
ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ШКОЛЕ ЗА ПЕРИОД: 23.3.-27.3.2020.
Детаљан план наставе можете погледати овде.
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Први | Српски језик | Праћење часова на ТВ-у, у коорелацији са редовним планом
Додатна задаци у циљу савладавања технике читања и писања |
Учитељ пружа додатну подршку путем мeјл-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
Математика | Праћење часова на ТВ-у коорелацији са редовним планом
Додатни задаци у радној свесци |
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Свет око нас | Праћење ТВ часова у коорелацији са редовним планом | Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Физичко и здравствено васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу у складу са наставном јединицом
|
Додатна обавештења, поруке, напомене (у току дана) шаљемо на групу са родитељима
( апликација Вибер). |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
Ликовна култура
|
Употреба ликовне технике по слободном избору | Додатна обавештења, поруке, напомене (у току дана) шаљемо на групу са родитељима
( апликација Вибер). |
Увид у радове ученика преко вибер групе и мејла
|
|
Музичка култура
|
Слушање песама преко цд који су добили уз уџбеник и њихова илустрација у свескама | Певање песама по избору | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Енглески језик
|
Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
|
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Пројектна настава | Израда практичног рада по упутству наставника добијеног путем мejла | Читају енциклопедије,занимљиве текстове, часописе
|
Увид у радове ученика који родитељи шаљу | |
Верска настава/Грађанско васпитање | Припрема и слања материјла за нову лекцију ученицима путем e maila
|
Израда домаћег задатка | Увидом у домаће задатке ученика | |
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Други | Српски језик | -Корелација РТС часова и наставних јединица по плану- Давање додатних задатака и материјала
|
-Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице (маил, вибер, Гугл учионица).
-Платформа: Google Classroom. Родитељи имају приступ предметима и материјалима Платформа Е учионице (за сада делимично):ученици раде задатке у ПДФ уџбенику
|
– Комуникација са родитељима: вибер, е-маил, Гугл учионица.
– Фотографије ученичких радова (свеске, уџбеници, радне свеске). – Увид у електронску пошту. – Повратне информције у виду конструктивних и мотивационих коментара за рад.
|
Математика | Праћење часова са ТВ
Платформа Е учионице:ученици раде задатке у ПДФ уџбенику |
Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице (маил, вибер, Гугл учионица). -Платформа: Google Classroom. Родитељи имају приступ предметима и материјалима Платформа Е учионице (за сада делимично):ученици раде задатке у ПДФ уџбенику
|
– Комуникација са родитељима: вибер, е-маил, Гугл учионица.
– Фотографије ученичких радова (свеске, уџбеници, радне свеске). – Увид у електронску пошту. – Повратне информције у виду конструктивних и мотивационих коментара за рад |
|
Свет око нас | Праћење часова са ТВ
– платформа е-учионице (употреба дигиталних уџбеника); -Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице |
Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице (маил, вибер, Гугл учионица).
-Платформа: Google Classroom. Родитељи имају приступ предметима и материјалима Платформа Е учионице (за сада делимично):ученици раде задатке у ПДФ уџбенику
|
– Комуникација са родитељима: вибер, е-маил, Гугл учионица.
– Фотографије ученичких радова (свеске, уџбеници, радне свеске). – Увид у електронску пошту. – Повратне информције у виду конструктивних и мотивационих коментара за рад |
|
Физичко и здравствено васпитање | Праћење наставе по редовном плану
– Е-mailom и vibrom ученици добијају упутства за правилно извођење вежби; – употреба релевантних youtube канала као додатна подршка у раду. |
Наставник припрема план за правилно извођење вежби код куће;
-мотивише ученике да буду активни; -прати рад ученика.
|
Е – пошта са прилозима (фотографије, видео записи) | |
Ликовна култура | Учитељ даје детаљна упутства којом ликовном техником се одређена ликовна тема обрађује
Праћење часова на РТС3 |
Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице (маил, вибер, Гугл учионица).
-Платформа: Google Classroom. Родитељи имају приступ предметима и материјалима Платформа Е учионице (за сада делимично):ученици раде задатке у ПДФ уџбенику
|
– прегледа послати материјал
– описно вреднује послате радове и даје повратну информацију лично путем маила
|
|
Музичка култура | Праћење часова на РТС3
Праћење наставе по редовном плану -YouTube снимци и презентације у зависности од наставне јединице.
|
Слање материјала и упутства за рад у оквиру наставне једнице (маил, вибер, Гугл учионица).
-Платформа: Google Classroom. Родитељи имају приступ предметима и материјалима Платформа Е учионице (за сада делимично):ученици раде задатке у ПДФ уџбенику |
Шаљу фотографије,илустрације, видео – записе учитељима на мејл и вибер (по потреби)
Певају песме.
|
|
Пројектна настава | Платформа Е учионице ученици раде задатке у ПДФ уџбенику
|
Слање
материјала за рад домаћег задатка Е-mailom
|
Електронска пошта,урађене задатке послати mailom
– прегледа послати материјал – описно вреднује послате радове и даје повратну информацију лично путем маила |
|
Верска наства/Грађанско васпитање | Путем е маила наставвник прослеђује наставни материјал за предвиђену наставну јединицу | Домаћи задатак
|
Вреднује послате радовне формативним оцењивањем | |
Енглески језик
|
Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
|
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил) | ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Трећи разред | Српски језик | РТС платформа, вибер група,
е-mail припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал
|
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
Математика | РТС платформа, вибер група,
е-mail припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал
|
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Природа и друштво | РТС платформа, вибер група,
припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал
|
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Музичка култура | Припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал
|
Домаћи задатак
Слушање и певање песама са цд |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
Ликовна култура | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
|
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
Физичко васпитање |
Припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде вежби, прослеђује линкове и видео материјал
|
Јутарња гимнастика свако јутро
Посебне вежбе обликовања |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер мејла
|
|
Енглески језик | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
|
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Верска настава/Грађанско Васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Четврти разред | Српски језик | Праћење предавања РТС у корелацији са редовним планом
Учитељ припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал на е учионици и путем мејла |
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
Математика | Праћење предавања ртс у корелацији са редовним планом
Учитељ припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал на е учионици
|
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Природа и друштво | Праћење предавања ртс у корелацији са редовним планом путем е уционице
Учитељ припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал |
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Музичка култура | Праћење наставе по редовном плану е учионица
-YouTube снимци и презентације у зависности од наставне јединице Праћење часова на РТС |
Учитељ пружа додатну подршку путем маил-а и вибер групе постављањем:
Додатних појашњења Задавањем домаћих задатака у радној свесци Давањем повратне информације |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Ликовна култура | Припрема и прослеђује материјал, објашњава начин израде задатака, прослеђује линкове и видео материјал
|
Домаћи задатак
Слушање и певање песама са цд |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
Физичко васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
|
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
Енглески језик | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште и на вајбер групу
Праћење часова на РТС3 |
Наставник даје упутства како да се ураде задаци у уџбенику и радној свесци, шта да се слуша на CD-у који су добили уз уџбеник
|
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Верска настава/ Грађанско васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Пети разред | Српски језик и књижевност | Предавања РТС-а 4 часа
у коореалцији са редовним планом Постављање материјала за рад на е гугл учионици |
Давање додатних задатака у радној свесци | Ученици достављају тражени материјал наставници на мејл или шаљу одговоре на гугл учионици у рубрикама предвиђеним за то које је наставница оформила |
Енглески језик | Праћење предавања ртс1 час
Ученици прате и записују садржаје у свеску, прате презентацију и задатке постављене на е учионици |
Постављање упитника и тестова | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Историја | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Географија | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Биологија | Праћењем предавања ртс 1 час
Упућивање на е уџбеник, постављање материјала на е учионицу,
|
Давањем домаћег задатка | -одговарају на питања и решавају задатке за утврђивање
-бележе у свеске најважније појмове и чињенице -формативним оцењивањем наставник бележи напредовање ученика |
|
Математика | Праћење ТВ часова – 4 часа
Додатни задаци који се шаљу петем мејла |
Домаћи задаци –израда задатака из збирке | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Информатика и рачунарство | Наставник на платформу поставља материјал и задатке које ученици треба да ураде. Ученици читају материјал, прегледају видео везан за наставну јединицу и одговарају на питања везана за исту. | Попуњавање теста на е учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке постављањемна е гугл учионицу | |
Техника и технологија | Наставник на е платформи поставља материјал и задатке,упућује ученике на уџбеник и презентацију, и шаље инструкције за рад
(задатке) |
Израда техничког цртежа | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице
|
|
Ликовна култура | Израда рада по инструкцији и упутству наставника постављеној на е учионици | Израда рада одређеном ликовном техником | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Музичка култура | Наставник упућује ученике на уџбеник (електронски или папирни) као и на материјале на гугл учионици који ће допунити лекцију из књиге занимљивим садржајима. | Домаћи задатак на е учионици | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Физичко и здравствено васпитање | Наставник шаље видео материјал уз одговарајућа објашњења. Демонстратори су врхунски спортисти, репрезентативци Републике Србије.
|
Постављањем додатног материјала на е учионици | Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Немачки језик | Гугл учионица, едукаплеј платформа преко које ћу поставити и обрадити наставне јединице | Домаћи задаци на е учионици
|
Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Верска настава/ Грађанско васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Шести разред | Српски језик и књижевност | Предавања РТС-а 4 часа
у коореалцији са редовним планом Постављање материјала за рад на е гугл учионици |
Давање додатних задатака у радној свесци | Ученици достављају тражени материјал наставници на мејл или шаљу одговоре на гугл учионици у рубрикама предвиђеним за то које је наставница оформила
|
Енглески језик | Праћење предавања ртс-а 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Постављање упитника и тестова | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Историја | Праћење предавања РТС-а 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Географија | Праћење предавања ТВ 1 час
Е учионица на гугл платформи |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице | |
Биологија | Праћењем предавања путем ТВ1 час
Упућивање на е уџбеник, постављање материјала на е учионицу,
|
Давањем домаћег задатка | -одговарају на питања и решавају задатке за утврђивање
-бележе у свеске најважније појмове и чињенице -формативним оцењивањем наставник бележи напредовање ученика |
|
Физика | Праћење наставе преко РТС-платформе 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Давање домаћег задатка и материјала за рад на е гугл учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице | |
Математика | Праћење ТВ часова – 4 часа
Додатни задаци који се шаљу петем мејла |
Домаћи задаци –израда задатака из збирке | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Информатика и рачунарство | Наставник на платформу поставља материјал и задатке које ученици треба да ураде. Ученици читају материјал, прегледају видео везан за наставну јединицу и одговарају на питања везана за исту. | Попуњавање теста на е учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке постављањемна е гугл учионицу | |
Техника и технологија | Наставник на е платформи поставља материјал и задатке,упућује ученике на уџбеник и презентацију, и шаље инструкције за рад
(задатке) |
Израда техничког цртежа | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице
|
|
Ликовна култура | Израда рада по инструкцији и упутству наставника постављеној на е учионици | Израда рада одређеном ликовном техником | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Музичка култура | Наставник упућује ученике на уџбеник (електронски или папирни) као и на материјале на гугл учионици који ће допунити лекцију из књиге занимљивим садржајима. | Домаћи задатак на е учионици | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Физичко и здравствено васпитање | Наставник шаље видео материјал уз одговарајућа објашњења. Демонстратори су врхунски спортисти, репрезентативци Републике Србије.
|
Постављањем додатног материјала на е учионици | Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Немачки језик | Гугл учионица платформа преко које ћу поставити и обрадити наставне јединице | Домаћи задаци на е учионици
|
Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Верска настава/Грађанско васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил) |
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Седми разред | Српски језик и књижевност | Праћење предавања ртс-а
Предметни наставник припрема вежбања, која су у складу са телевизијским лекцијама и поставља вежбања на гугловој учионици. |
Давање додатних задатака у радној свесци и на е учиони |
Увид у радове ученика путем е учионице |
Енглески језик | Праћење предавања ртс-а 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Постављање упитника и тестова
Постављање додатних линкова |
-Прегледање и исправак повратног материјала од ученика;
-евидентирање активности
|
|
Историја | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи Постављањее додатног материјала |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Географија | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Биологија | Праћење предавања на РТС-у
Комуникација и прослеђивање материјала обавља се и путем мејла преко одељенског старешине, Гугл учионице
|
Давањем домаћег задатка | Путем платформе Google classroom,
E mail-a, формативним оцењивањем у електронском дневнику
|
|
Физика | Праћење наставе преко РТС-платформе 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Давање домаћег задатка и материјала за рад на е гугл учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице | |
Математика | Праћење ТВ часова – 4 часа
Додатни задаци који се шаљу петем мејла |
Домаћи задаци –израда задатака из збирке | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Хемија
|
ТВ часови (РТС 3)
Google учионица (е- учионица) Електонска пошта (е-мail) |
Наставник по завршеној ТВ лекцији даје домаћи задатак и поставља у е-учионицу додатни/допунски материјал који ће користити ученицима при савладавању градива. | Урађени домаћи задаци (постављени као одговор на задатак у е-учионици или послати мејлом наставнику) | |
Информатика и рачунарство | Наставник на платформу поставља материјал и задатке које ученици треба да ураде. Ученици читају материјал, прегледају видео везан за наставну јединицу и одговарају на питања везана за исту. | Попуњавање теста на е учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке постављањемна е гугл учионицу | |
Техника и технологија | Наставник на е платформи поставља материјал и задатке,упућује ученике на уџбеник и презентацију, и шаље инструкције за рад
(задатке |
Израда техничког цртежа | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице
|
|
Ликовна култура | Израда рада по инструкцији и упутству наставника постављеној на е учионици | Израда рада одређеном ликовном техником | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Музичка култура | Наставник упућује ученике на уџбеник (електронски или папирни) као и на материјале на гугл учионици који ће допунити лекцију из књиге занимљивим садржајима. | Домаћи задатак на е учионици | Наставник у гугл учионици поставља разне тестове квизове за проверу знања. Ученици имају прилике да виде свој рад и наставницин коментар па да га допуне и пошаљу поново на прегледање ако има потребе | |
Физичко и здравствено васпитање | Наставник шаље видео материјал уз одговарајућа објашњења. Демонстратори су врхунски спортисти, репрезентативци Републике Србије.
|
Постављањем додатног материјала на е учионици | Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Немачки језик | Праћење наставе преко РТС
Гугл учионица платформа преко које ћу поставити и обрадити наставне јединице |
Домаћи задаци на е учионици
|
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Верска настава/ Грађанско васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
РАЗРЕД (за средње школе смер, профил)
|
ПРЕДМЕТ |
КЉУЧНА АКТИВНОСТ И НАЧИН ОСТВАРИВАЊА |
ДОДАТНА ПОДРШКА И НАЧИН ПРУЖАЊА |
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА |
Осми разред | Српски језик и књижевност | Праћење предавања ртс-а
Предметни наставник припрема вежбања, која су у складу са телевизијским лекцијама и поставља вежбања на гугловој учионици. |
Давање додатних задатака у радној свесци
Упућивање ученика на блог наставника |
Ученици достављају тражени материјал наставници на мејл или шаљу одговоре на гугл учионици у рубрикама предвиђеним за то које је наставница оформила
|
Енглески језик | Путем е учионице на гуглу
Постављањем материјала |
Постављање упитника и тестова на е учионици | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Историја | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи Постављањее додатног материјала |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Географија | Праћење предавања ртс-а
Е учионица на гугл платформи |
Путем е учионице
Задавање домаћег задатка |
Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Биологија | Праћење предавања на РТС-у
Комуникација и прослеђивање материјала обавља се и путем мејла преко одељенског старешине, Гугл учионице
|
Давањем домаћег задатка | -одговарају на питања и решавају задатке за утврђивање
-бележе у свеске најважније појмове и чињенице -формативним оцењивањем наставник бележи напредовање ученика |
|
Математика | Праћење ТВ часова – 4 часа
Додатни задаци који се шаљу петем мејла |
Домаћи задаци –израда задатака из збирке | Увид у радове ученика, домаће задатке преко вибер групе и мејла
|
|
Физика | Праћење наставе преко РТС-платформе 1 час
Е учионица на гугл платформи Постављање додатног материјала |
Давање домаћег задатка и материјала за рад на е гугл учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице | |
Хемија
|
ТВ часови (РТС 3)
Google учионица (е- учионица) Електонска пошта (е-мail) |
Наставник по завршеној ТВ лекцији даје домаћи задатак и поставља у е-учионицу додатни/допунски материјал који ће користити ученицима при савладавању градива. | Урађени домаћи задаци (постављени као одговор на задатак у е-учионици или послати мејлом наставнику) | |
Информатика и рачунарство | Наставник на платформу поставља материјал и задатке које ученици треба да ураде. Ученици читају материјал, прегледају видео везан за наставну јединицу и одговарају на питања везана за исту. | Попуњавање теста на е учионици | Увид у радове ученика, домаће задатке постављањемна е гугл учионицу | |
Техника и технологија | Наставник на е платформи поставља материјал и задатке,упућује ученике на уџбеник и презентацију, и шаље инструкције за рад
(задатке |
Израда техничког цртежа | Увид у радове ученика, домаће задатке преко е учионице
|
|
Ликовна култура | Израда рада по инструкцији и упутству наставника постављеној на е учионици | Израда рада одређеном ликовном техником | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Музичка култура | Наставник упућује ученике на уџбеник (електронски или папирни) као и на материјале на гугл учионици који ће допунити лекцију из књиге занимљивим садржајима. | Домаћи задатак на е учионици | Примање и праћење задатака путем задатака или Google упитника у овиру онлајн учионице | |
Физичко и здравствено васпитање | Наставник шаље видео материјал уз одговарајућа објашњења. Демонстратори су врхунски спортисти, репрезентативци Републике Србије.
|
Постављањем додатног материјала на е учионици | Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Немачки језик | Гугл учионица платформа преко које ћу поставити и обрадити наставне јединице | Домаћи задаци на е учионици
|
Комуникација са ученицима путем мејла и гугл учионице | |
Верска настава/ Грађанско васпитање | Наставник шаље материјал за рад путем е –поште
|
Домаћи задатак | Увид у радове ученика, домаће задатке преко мејла
|
|
OСТАЛЕ АКТИВНОСТИ (нпр, стручно усавршавање наставнике, информисање родитеља, психолошка подршка ученицима…)
|
РЕАЛИЗАТОРИ | ОЧЕКИВАНИ ЕФЕКТИ | НАПОМЕНА | |
Информисање родитеља путем сајта школе,огласне табле,одељењских старешина
( вибер група) |
Директор,помоћник директора | Информисаност родитеља о настави на даљину | ||
Отворена педагошко- психолошка гугл е- учионица као подршка ученицима и родитељаима у лакшем прилагођавању на учење на даљину | пп служба | Укључивање што већег броја ученика
Пружање додатне подршке у превазилажењу новонастале ситуације |
||
Контактирати родитеље деце којима је потребна додатна подршка у образовању | Пп служба
Одељењске старешине |
Пружање додатне подршке у савладавању учења на даљину
Пружити психолошку подршку породици |
||
Пружање додатне подршка у овладавању е –алатима и раду на платформама наставницима унутар школе ( хоризонтално учење) кроз стручна већа и активе | Директро,помоћник,пп служба,руководиоци стручних већа | Пружити додатну помоћ у овладавању е алатима и раду на платформама | Наставници који немају искуства у коришћењу е алата пратиће обуке које су организоване на разним платформама | |
Пружање подршке наставном кадру у актуелној ситауцији | Директор,помоћник,пп служба | -Упућивање на нове алате учења на даљину
-Упућивање на примере добре праксе -Одржавање мотивације , солидарности и подршке |